zaterdag 1 november 2008

Stofjes besteld

Wat een superstoffen heb ik net binnen gekregen! Donderdagavond besteld bij De Lapjesschuur en nu al in huis. Eigenlijk wilde ik eerst m'n voorraad wegwerken maar Jack wilde graag net als Sara een zelfgemaakte winterjas en aangezien ik geen scheve gezichten in huis wil ben ik online gaan shoppen. Ik had geen geschikte stof voor een jongensjas en ben nu geslaagd voor een mooie bruine dubbele spinackerdoek, hele dikke wattinevoering en tricot voor de boordjes. Het patroon wat ik ga gebruiken voor de jas is Felix van Farbenmix. Ik heb gelijk nog maar een donkerblauwe spinackerdoek voor een broek en een lichtblauwe joggingstof voor een sweater voor Jack erbij gekozen en een babyribje voor Sara uit de nieuwste Stenzo collectie. Dat stofje was ik al een paar keer voorbij gelopen op de stoffenmarkten die ik bezocht heb maar nu moest die toch ook maar in huis komen ;-))
Wat ik nou zo ontzettend leuk vind is dat ik er bandjes en ritshangertjes bij gekregen heb in de kleuren van de stof!

Geen opmerkingen: