woensdag 30 juli 2014

Dahlia's


M'n dahliabollen van vorig jaar waren dit jaar niet meer bruikbaar, in het vroege voorjaar kocht ik een aantal nieuwe met dit prachtige resultaat. Helaas zijn er vorige week een aantal flink verregend en staan er een paar kleine dahliaplantjes waarvan ik twijfel of het nog wat wordt dit jaar. Maar toch....als ik deze foto zie dan wordt ik blij :-)) Ook de sedum en de herfstaster doen flink hun best, ik hou altijd erg van die typische nazomerplanten. Ik zag al bolchrysanten in de winkel, maar daar wacht ik nog even mee....in ieder geval tot de zomervakantie voorbij is.

Trouwens, meldde ik hier dat ik klaar was met de laatste zomerkleding, nu mag ik toch nog iets voor de zomer maken. Ik ben namelijk, met nog twee anderen, uitgeloot om voor Sancho een jongenspatroon te proberen en aan de hand van de bevindingen daarvan een vragenlijst in te vullen. Leuk klusje waarvoor ik binnenkort de stoffen uit ga zoeken. Later daarover meer.......

1 opmerking:

Tinneshobbyworld zei

Kan daar ook zo van genieten. Misschien komen ze nog goed hoor.
Wel een leuke opdracht die jou te wachten staat.
Groetjes, Tinne