donderdag 1 december 2016

December: maand van losse eindjes...


Ongelooflijk maar waar...het is alweer december. Vierden we voor mijn gevoel pas geleden de verjaardagen van de jongens in september, nu is het alweer de laatste maand van het jaar.

Ik ben wel van plan om orde op zaken te stellen in deze maand, ik heb voor mijn gevoel teveel losse eindjes op creatief gebied....(hier schreef ik er al iets over, zometeen volgt mijn lijstje)  
Ik wil al die lopende projecten liever niet het nieuwe jaar in meenemen, hoog tijd om daar iets aan te doen dus.

Ten eerste heb ik mezelf met ingang van nu een koopstop opgelegd vwb. hobbymateriaal, vorige week arriveerden nog de prachtige Papatya cakes die ik had gereserveerd bij Pera & Pasha. 150 gram, 540 meter per bol, perfect voor sjaaltjes. Ik heb dit jaar best wel wat nieuwe bolletjes gekocht, lang niet alles heb ik hier laten zien, het is meer dan ik heb weggehaakt in ieder geval, hihi, statistiekjes over het hele jaar volgen aan het einde van de maand want ik heb wel alles bijgehouden wat ik heb aangeschaft.

Ik ga even geen nieuwe projecten beginnen voor ik er flink wat van m'n lijstje heb weggewerkt, dus ook niet de altijd weer erg leuke adventskalender van Farbenmix die vandaag is gestart. Vorig jaar deed ik nog wel mee.  

 Het borduurwerk en de granny-stripes deken mogen wel mee naar het nieuwe jaar maar van het komende lijstje wil ik er graag zoveel mogelijk afmaken in 2016, alles zal wel een utopie zijn maar een aantal moet wel lukken. Hier zitten meerdere dingen bij die al voor meer dan de helft af zijn.

2. nog een gehaakte knuffel
3. gebreide sjaal
4. omslagdoek
8. gordijnen voor onze slaapkamer maken (ook een gevalletje van alle materialen in huis maar nog geen zin gehad eraan te beginnen)
10. t-shirts bedrukken, eerst flex pellen, prints zijn al gesneden

Gelukkig is het een heel gevarieerd lijstje, ik zie het maar als een stok achter de deur, en ik zal het hier bijhouden wat ik af heb. 

Hieronder nog wel een affo, 2 kadootjes voor in een surprise op school, het is inmiddels gegeven dus ik kan het nu showen :-)
Een etui en een notitieboekje met een persoonlijke touch...
ik wens jullie allen alvast een fijn Sinterklaas weekend!


5 opmerkingen:

Danielle zei

Oeps wel een flink lijstje, maar uiteindelijk geeft het wel rust! Succes ermee.

Gerlily zei

Een overzicht geeft rust, is mijn ervaring. Goed eens alles op een rijtje te zetten. Hobby materiaal blijft verleidelijk om te kopen. Ben zelf al heel lang aan het opruimen en stukje bij beetje heb ik nu meer rust en overzicht gekregen. Soms moet de bezem er doorheen. Succes!

Neeltje zei

Dat is een mooie uitdaging voordat het nieuwe jaar begint.
Succes!

Neeltje

Mama C zei

Leuk die Sint cadeautjes! Heb jij vinyl op de etui gedaan?

Mariette zei

Nee, dat is flex. En dan met de pers erop gedaan. Vinyl blijft helaas niet zitten, op het boekje zit wel vinyl trouwens