donderdag 23 maart 2017

Grote klus af......


Pfieuw.....de pot verf is leeg en een flinke kast is geverfd. Precies twee weken geleden werd hij bezorgd...onze "nieuwe" kast, gekocht bij de kringloop. Een hele zware kast bestaande uit een onder-, een bovendeel met laden en deurtjes.
Het eerste weekend deed ik het onderste deel....schuren, grondverf en 2 lagen lak. Vorig weekend begon ik aan het bovenste kastdeel....alles goed laten drogen voordat ik de laatste laag lak vanochtend aan kon brengen.

Nu is het een kwestie van rustig laten drogen, het gevaarte op z'n nieuwe plek zetten en inruimen.
Als het plaatje compleet is zal ik 'm natuurlijk laten zien met voor en na foto's....hopelijk ergens in de loop van volgende week :-)
In ieder geval ben ik er erg blij mee...het heeft lang geduurd voordat ik een (betaalbare) kast vond die aan onze wensen voldeed, qua afmetingen goed was voor de plek van bestemming etc. En dan is het eindresultaat ook nog geworden zoals ik vantevoren in m'n hoofd had....binnenkort meer hierover...

4 opmerkingen:

Gerlily zei

Heel benieuwd .....

Omias maaksels zei

Klinkt veelbelovend !
En wat zal dat een hele klus geweest zijn !
Ik ben nu toch wel heel benieuwd naar het resultaat.

Vlijtige Lies zei

Wat een klus moet dat geweest zijn. Maar volgens mij wel helemaal naar je zin geworden...ik ben benieuwd!

Corina zei

Ben wel heel erg benieuwd naar je kast en dat zal zeker een hele klus geweest zijn.