donderdag 25 mei 2017

Stoffenbeurs Lelystad



Wat een heerlijke dag vandaag, het is prachtig weer en ik ben ook nog gezellig naar de stoffenbeurs geweest. Met een bescheiden buit kwam ik thuis, maar aangezien ik de lapjes van het stoffenspektakel nog niet verwerkt heb wilde ik niet teveel kopen.

             
                 Hierboven een katoenen tricot, echt zo'n print waar ik gelijk verliefd op werd.


Een geweldige coupon, een dun flodderig stofje, niet doorschijnend. Het is een hele grote lap, 3 en halve meter (voor maar 1 euro).
Er zit natuurlijk een maar aan voor die prijs en dat is een doorlopende fout, maar die zit op kleine afstand van de zelfkant. Die uitdaging om er wat leuks van te maken ga ik graag aan voor dat geld ;-)



Tenslotte nog een grappige fleece, die mijn jongste zelf heeft uitgezocht voor een vest. De kleuren zijn in het echt frisser dan op deze foto, zoals ze op de bovenste foto zijn komt meer in de buurt van de werkelijkheid. Niet dat ik met deze temperaturen op zoek was naar fleece maar er stond een kraam met leuke printjes die ik zelf nog niet eerder had gezien. En deze minecraft/leger (volgens jongste) was het coolst en moest mee naar huis ;-)

En een gelukje voor hem....er werden bij meerdere kramen spinners verkocht, kind ook weer blij want hij koos een mooie uit.

Ik ben weer tevreden, ook al kocht ik niet heel veel vandaag. Het was druk en erg gezellig! Voorlopig koop ik geen stoffen meer, eerst maar eens wat lappen wegwerken......

3 opmerkingen:

Gerlily zei

Een buut hoeft niet groot te zijn om te genieten! Succes met je nieuwe lappen.

Omias maaksels zei

Ik....en mijn kleinzoontjes zouden wellicht jubelen om de fleece !
Het is zeldzaam geworden : fleece met een jongensprint !

Nina Hobbysite zei

Mooie stofjes. Veel plezier met er iets moois van maken