vrijdag 15 december 2017

Dag 12 adventskalender FM


Een paar dagen later dan gepland is de tas dan toch af. Veel werk was het niet meer maar ik kon geen momentje vinden om 'm af te maken in deze drukke weken. Nu dan toch gelukt...



De foto's spreken voor zich...
Mocht je nog even alle blogposts terug willen zien over het maakproces van deze tas dan kun je hier klikken en naar beneden scrollen.
Het was weer erg leuk om te doen en ik vind het ook geweldig om alle andere gemaakte tassen te bekijken op de diverse social media.

Stof: Voor de buitentas Ikea (Algort uit 2012) en voor de voering een al wat ouder Stenzo katoentje uit voorraad
Versteviging: Vlieseline H630 (de dikkere uit Duitsland)
Fournituren: deels uit voorraad, deels van Kleurenmix (o.a. tassenband, haken, sluitgesp)

Fijn weekend allemaal! Ik ga later nog even rustig bij jullie blogjes kijken want ik zie veel nieuwe creaties op allerlei gebied verschijnen, leuk!

4 opmerkingen:

Gerlily zei

Hij is leuk geworden! Fiin weekend.

Vlijtige Lies zei

Mooi geworden. En tassen heb je nooit genoeg! Gezellig weekend.

Corrie zei

Ik zou zeggen: Project geslaagd!

♥ Vera zei

Very wonderfull!!

Greetings
Vera