woensdag 8 oktober 2008

Stoffenspektakel Heerenveen

Dit zijn de stofjes die ik vanmorgen heb gekocht op het stoffenspektakel in Heerenveen. Ik heb me ingehouden want er was zoveel moois te koop!
Ik heb een hardroze fleece gekocht, een heerlijk warme paarse stof voor een trui voor mezelf, een paarse babyrib voor een broek voor Sara die past bij een bloemetjeskatoentje dat ik al eerder heb gekocht. En tot slot een hele mooie bloemetjestricot voor het tricot strokenjurkje uit de herfst Knippie. Dit jurkje wilde ik al maken en ik zag vanochtend het jurkje van deze stof gemaakt bij een kraam hangen. Ik maak niet vaak iets van precies dezelfde stof na maar dit jurkje zag ik Sara al dragen ;-)))
Verder heb ik nog getwijfeld over de prachtige metaalstoffen die veel op de markt te zien waren maar omdat ik niet zo goed wist wat ik ervan wilde maken heb ik deze laten liggen. Eerst maar eens een patroon zoeken en dan ga ik vast nog wel deze mooie stof kopen.
Al met al ben ik erg blij met mijn aankopen en heb ik voorlopig weer genoeg om vooruit te kunnen.

Geen opmerkingen: