zondag 5 juli 2009

Aan het haken!

Haken is in, hier wordt gehaakt, en hier en hier :-) Ik heb een paar jaar geleden op de Handwerkbeurs in Zwolle een boek gekocht met de bedoeling om m'n haakkennis weer wat op te frissen, dat is er toen niet van gekomen. Nu ben ik dan toch aangestoken door alle leuke berichtjes op de blogs en heb ik hier een paar bolletjes katoen en een haaknaald gekocht. Ik heb heel lang geleden wel wat haaksteken geleerd en na wat oefenen met behulp van het boek wist ik snel weer het verschil tussen een vaste en een stokje ;-) Ik ga beginnen om een aantal granny squares te haken en wat ik daar dan weer verder mee ga doen zie ik nog wel, een tas of een plaid misschien?

1 opmerking:

Adriana zei

Woon je ook waar je je haakgaren gekocht heb. Ik wel namelijk. Ik volg verschillende blogs en probeer er zelf 1 op te zeten maar het gaat niet zoals ik wil.
Er zijn maar weinig fanatieke naaiers bij ons in het dorp, tenminste die ik ken dan.

Groetjes Adriana