zondag 25 oktober 2009

Rood, wit, blauw...........

........en zwart zijn de kleuren waar ik me de komende week mee bezig ga houden. Ik heb alvast een start gemaakt dit weekend met 2 leggings naar het patroon Laguna in maat 110/116, rokje Alysha van Cinderella zwergen mode in maat 122/128 en 2 keer het shirt Zoe, ook in maat 122/128. Het is de bedoeling dat ik er nog een jurk, een rokje, een broek, een tuniekje en een sweater bij maak zodat de kleding op verschillende manieren te combineren is. De stoffen heb ik lange tijd in huis, de rode stippentricot was een reststuk waar ik met veel gepuzzel uiteindelijk een legging en de mouwen van een shirt uit kon knippen. De velourssticker is van Farbenmix.

4 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Jij bent lekker op dreef! Ja, dat is wel eens jammer, hè. Heb je het goede soort stukje stof, is het een restje en een hele sport om er uit te krijgen wat je eruit wilt hebben. Maar het is weer goed gelukt! Mooi allemaal!

Groetjes, Collie

Die Oma und Kräuterhexe zei

wunderschön:)
ganz liebe Grüße Adelheid

Jessica zei

Ziet er schitterend uit. Je bent lekker bezig. Ben benieuwd wat je met de zwarte stof gaat doen.

Groetjes, Jessica

Anoniem zei

Dat ziet er weer leuk uit!Een heel gepuzzel soms,ik puzzel op die manier ook wat af! Maar....je bereikt zo wel de leukste resultaten!
Veel euker als alles van dezelfde stof!

Groetjes,
Thea