maandag 2 november 2009

Het Tulip rokje op model





Sara wilde het rokje vandaag aan naar school dus ik heb gelijk maar een paar foto's gemaakt. Ze had het weer druk met het verzinnen van allerlei poses en tja, daar krijg je de slappe lach van:-)
Over het shirt ben ik niet tevreden, de hals zit niet mooi, veel te wijd. Een goede les voor de volgende keer, ik heb inmiddels gelezen dat de meesten aan de hals een paar centimeter erbij knippen. Ik ga het shirt nog een keer proberen te maken, want ik vind het wel fijn om een goed basispatroon van een raglanshirt te hebben.

5 opmerkingen:

HannaPurzel zei

WUNDERSCHÖN!!!!!
Herzensgrüsse, Bella

Nicole Claudia zei

Haha, je model heeft er zeker zin in! En het rokje is prachtig geworden. Leuk die twee laagjes stof en dan afgewerkt met bandjes!

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Idd het rokje is erg leuk, het shirt aan de hals wat minder.
Je hebt er toch een boordje aangezet? Als je dat wat strakker er aan zet,is het probleem dan niet opgelost?

En een model moet allerlei poses aannemen(lol)

Groetjes Thea

Zita zei

Wat een leuk setje en het staat haar prachtig!!

Die Oma und Kräuterhexe zei

Hallo,eine ganz bezaubernde Kombi am Model natürlich viel schöner;)
Liebe Grüße Adelheid