zondag 22 november 2009

Stof uitgezocht.......


.........voor Kerst. Wat ik er precies van ga maken weet ik nog niet, maar ik weet al wel dat ik voor Sara iets van deze stof ga maken. De lap ligt al een paar jaar in m'n kast en ik ga 'm nu maar eens gebruiken. Het is een rib met borduursels van wol en opgenaaide pailletjes. Warm, feestelijk, maar ook weer niet te feestelijk zodat het na de feestdagen ook gewoon gedragen kan worden.
De lap is 1,70 m lang dus mogelijkheden genoeg. Feliz heb ik vorig jaar al gemaakt voor Kerst dus die wordt het niet. Ik zit wel aan een jurkje te denken, maar dan een beetje een eenvoudige, de stof is al druk genoeg. Ik vind Muriel wel leuk van FM, maar misschien zijn de deelnaden niet handig i.v.m. het grote patroon van de stof. Of anders Marieke, Anna of Celina. Ik twijfel nog even verder..........................iemand suggesties??????? :-)

2 opmerkingen:

Die Oma und Kräuterhexe zei

Schwierig....alle schön, aber mir gefällt Anna sehr gut;)
GLG Adelheid

In Scherven... zei

Heb je het nieuwe patroon al van collie collie gezien op fm?
Heel feestelijk en toch eenvoudig!
De stof zou er prachtig bij zijn!

Gr Natie