zaterdag 13 juli 2019

Odette t-shirt


Wat een fijn patroon is dit! Simpel en snel af, ideaal om de zomergarderobe op een snelle manier aan te vullen.


De voorkant is een gestreepte tricot, de achterkant en de boordjes knipte ik van een zwarte tricot.

Ik had dit patroon nog niet eerder gemaakt maar ik begrijp nu waarom iedereen er zo lyrisch over is. Gewoon een fijn patroon die roept om er meerdere versies van te maken.

Patroon: Odette LMV mei/juni 2017 maat 48
Stof: uit voorraad, geen idee meer waar gekocht, weet alleen dat het al heel lang in mijn kast lag.
Aanpassingen: Voor-en achterpand 10 cm verlengd en ik heb de panden recht geknipt.

Goed weekend!

4 opmerkingen:

Gerlily zei

Heerlijk shirt. Leuke stof. Ik heb er al zoveel gemaakt dat ik de tel kwijt ben. Fijn weekend.

Tinneshobbyworld zei

Ziet er super leuk uit! Knap gedaan!

Nina Hobbysite zei

Mooi tshirt. Leuk die voorkant en achterkant verschillend.

Corina zei

Het is een heerlijk patroon je kan er alle kanten mee uit vind die van jou ook heel erg leuk zo met de effen stof voor het achterpand.