woensdag 17 juli 2019

WIP wednesday juli


Vandaag op WIP wednesday laat ik jullie voortgang van Country Meppie zien. Vandaag maakte ik alweer het zevende blok van deze mystery quilt. Het leuke van een Work in Progress als deze is dat je vantevoren niet weet hoe het totaalplaatje eruit komt te zien. 


Dit zijn alle blokken bij elkaar tot en met juli. Ik ben erg benieuwd wat er in augustus en in de maanden daarna gaat volgen. Het is mijn eerste quilt, maar ik denk niet mijn laatste. Het is erg leuk om het "erbij" te doen. Het maken van een blok kost niet heel veel tijd en het puzzelen met de kleine lapjes blijft leuk. In ieder geval is het een project waar ik veel van leer en nieuwe dingen leren is altijd goed!

5 opmerkingen:

Vlijtige Lies zei

Prachtig zeg! Het lijkt me echt een gepriegel...maar zo mooi.
Ik heb nog een vraagje: heel mijn leeslijst staat opeens vol met heel veel berichten van 1 blog, wat ik niet volg. Maar wat ik ook niet aan durf te klikken. Heb jij dit ook? en weet je toevallig hoe je dit weg krijgt. Groet

Mieke zei

Ik vind m echt steeds leuker worden! Wat een fleurig geheel zeg! Ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe de rest gaat worden; -)

Mariette zei

@vlijtige lies: Heel raar, ik heb dat zelf niet. Maar ik heb wel eens gehad dat er op oude, jaren niet actieve blogs ineens allemaal spamberichten verschijnen, en die zie je dan wel bovenaan in je lijst. Ik snap dat je huiverig bent om ze aan te klikken, zou ik ook niet doen.

Gerlily zei

Erg leuk geworden. Mooi geheel zo!

Corrie zei

Heel vrolijk. Het lijkt mij maar niks dat gepruts met die kleien lapjes.
Maar wel heerlijk om zo eens even beet te pakken.