zaterdag 31 augustus 2019

Augustus in vogelvlucht

Het is het einde van de maand dus tijd voor m´n maandoverzichtje. Met ook nog een nieuw kledingstuk, die ik nog niet eerder heb laten zien.


Volgens hetzelfde recept als hier wederom een Odette. Het is nog best wel een zomers kledingstuk maar dat kon nog net, al schijnt het weer nu wel snel minder te worden. Net als alle naaisels deze maand van stofjes uit voorraad.

Het Country Meppie blokje van augustus wil ik aankomende week maken.

De andere creaties op de collage zijn al eerder op mijn blog voorbijgekomen.

Nu begint het vooruitkijken naar het nieuwe seizoen, en hoe gaat dat nou beter met wat nieuwe patroonbladen. Ik kocht de nieuwste Burda en de Ottobre dames, die zijn super! Er kwam een nieuwe LMV maar daar ben ik nog niet heel erg enthousiast over, komt misschien nog wel als ik genaaide kledingstukken zie langskomen op het www.

Qua garen kwam er weer niks nieuws bij (en dat hoeft ook niet), wel nam ik een stapel mooie katoenen tricots over dus m´n stoffenvoorraad groeide weer iets.

Dan had ik nog verjaardagsgeld liggen en dat heb ik deels aan m´n hobbies besteed.


.....snapframes voor borduurwerk....ik had er al veel over gelezen dus ben benieuwd hoe dit bevalt in plaats van een gewone borduurring....


.....en dan deze quiltlineaal in inches....ik had er al wel een in cm, maar deze is veel handiger en het scheelt veel rekenwerk. Ik heb ´m gelijk in gebruik genomen bij het maken van de blokjes voor de Ultimate Beginner Challenge. Blij mee! 

Als laatste kocht ik nog een superschattig nieuw amigurumi-boekje van de overgebleven centen, vers van de pers.....dus ik kan weer even vooruit.......:-)

3 opmerkingen:

Gerlily zei

Mooi shirt en kun je fijn aan, ook straks met een vestje erover. Is hier ook een favoriet patroon. Ik vraag ook altijd geld of hobbyspulletjes voor mijn verjaardag. Dat voelt zo "rijk" als je het lekker aan je hobby kunt besteden. En zo leuk dat het quilten smaakt naar "meer".

Nina Hobbysite zei

Prachtige shirt en weer leuke dingen gekocht. Al ben ik wel benieuwd naar welk boekje voor haken. Je hebt gekocht.

Vlijtige Lies zei

Je verjaardagsgeld goed besteed! Wat een leuk shirt van deze stof. Ik zou die stof namelijk nooit gekozen hebben, en als ik het dan af zie denk ik...goh geinig.Soms moet je ergens doorheen kijken.