donderdag 15 augustus 2019

Throwback thursday augustus


Terwijl de vakantie wel in een heel (lees: te) rap tempo vordert is hier een terugblik naar een blogpost uit 2010.
Naar aanleiding van de kleertjes die ik maakte voor beer London vorige week, ben ik eens gaan kijken wat ik zoal meer aan poppenkleertjes heb gemaakt. De meeste van deze kleertjes maakte ik in de jaren voordat ik dit blog had en ik heb er ook nauwelijks foto's van. Als ik die kleding ooit eens tegenkom op zolder dan hoop ik dat ik er aan denk om een paar plaatjes te schieten, maar dat kan nog wel even duren.
Dit setje zal er ook ongetwijfeld bij liggen. 
Ik heb nog even nagekeken waar ik het patroontje vandaan had, want dat had ik er in de originele blogpost niet bijgeschreven. De combinatie van jasje en mutsje is te vinden op www.breikraam.nl

Ik krijg opeens weer zin om de breinaalden erbij te pakken :-)

3 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat lijkt de tijd van Poppen kleertjes maken lang geleden.
Heb ook zoveel gemaakt. Vooral roos patronen. Kleding van de meiden. Dan voor chou chou en daarna baby born en de laatste restjes voor de Barbie's...

Tinneshobbyworld zei

Zo leuk allemaal! Grts

Gerlily zei

Echt een schattig stelletje. Ik zou wel eens willen weten, hoeveel setjes ik niet gemaakt heb, toen ik nog een webshop had in poppenkleertjes. Blijft leuk.