donderdag 5 september 2019

Throwback thursday september


Vossen......ik vind het zulke interessante dieren....ze schijnen hier in de polder in het wild te lopen, maar ik heb er nog nooit een gezien. Daarvoor zal ik dan waarschijnlijk iets eerder moeten opstaan in de ochtend ;-)

Ik haakte er al eens een, maar vandaag mag dit geborduurde schatje wat extra aandacht.
Het pakketje zat ooit bij een Engels borduurblad.
Hier is de originele blogpost uit december 2017. Ik was toen druk met m'n eindejaarslijstje van dat jaar. Wie weet komt er dit jaar weer zo'n lijstje.....
In die blogpost is ook een foto te zien van onze allerliefste Guus, die nog altijd gezellig bij me komt zitten als ik aan tafel aan het knutselen ben. Tegenwoordig zoekt ze het liefst een plekje tussen de quiltlapjes.

Ik ben nu ook bezig met een leuk borduurwerk, ik zal binnenkort weer eens een update plaatsen.

Morgen ben ik druk in de keuken, want er moet veel gebakken worden, ik hoop dat ik er aan denk om wat foto's te maken, want dat vergeet ik meestal. Terwijl ik toch heel regelmatig wat lekkers bak voor het weekend.

Ik wens jullie alvast een goed weekend toe!

2 opmerkingen:

Gerlily zei

Wat een schattig borduurtje. Jongste dochter hier heeft ook altijd een zwak voor vosjes. Ze heeft een leuk snoer met lichtjes in de vorm van vosjes vorig jaar in Engeland gekocht. Fijn weekend.

Nina Hobbysite zei

Een mooie vos😊