zondag 18 juli 2021

Berichtje tussendoor



Allereerst bedankt voor alle superlieve reacties die ik kreeg! Dat deed me goed :-)

Even een kleine update: ik heb in de afgelopen maand zoveel opgeruimd. Echt heerlijk om te doen. Het was ook echt wel nodig want er lagen ook best wel heel gedateerde spullen en dan met name stoffen in de kasten. Ik heb bij alles afgevraagd: ga ik dit werkelijk nog gebruiken? Niet gek als je zoveel verzamelt gedurende ruim 20 jaar.
Ik heb nu nog 5 bescheiden plankjes stof over, nog steeds voldoende ;-)

Eerst heb ik alles op zolder flink aangepakt en nu ben ik in de hobbyhoek beneden begonnen. 
Ook moet ik nog het een en ander op marktplaats zetten, maar ik heb ook anderen blij gemaakt met spulletjes, spullen op de weggeefhoek gezet en ook het een en ander naar de kringloop gebracht.

Langzaam komt daarmee ook de focus terug, wat wil ik blijven doen, want vind ik echt leuk?

Zoals het nu lijkt wil ik mijn blog na de zomer wel weer oppakken, maar in de tussentijd ben ik alvast een 2e instagram-account begonnen. 
Want ook mijn huidige insta is redelijk breed....van katten tot boeken....foto's die ik maak tijdens een wandeling....of soms iets over muziek of een uitje. En niet te vergeten de tuin.....
Ik heb er nu dus voor gekozen om een apart account voor creatieve dingen te maken.

De naam "Mariette maakt het zelf" was nog vrij ;-)
Dussss....is er vanaf nu een zusteraccount van dit blog op insta.
Ik zie wel wat dat uiteindelijk voor de statistieken van dit blog gaat doen, maar ik denk dat de doelgroep deels anders is. Natuurlijk heb ik volgers die zowel op insta als in blogland te vinden zijn.....maar ik hoor ook dat veel mensen juist de blogs waarderen, terwijl anderen het snelle van insta weer prettiger vinden. Ik denk dat het goed samen kan, maar wel zullen zien.....

Ik heb voor Charlie het vogelbekdier als profielfoto gekozen, geheel willekeurig. 

De komende tijd zullen er vooral wat oudere creaties voorbij komen op het account, maar als ik eenmaal aan het klussen ben voor m'n nieuwe hobbyhoek zal ik dat zeker laten zien.
Zie ik je daar?
"mariettemaakthetzelf" is de naam :-)
Jullie hebben de primeur, binnenkort zal ik het delen op mijn andere insta-account...

Tot gauw!

4 opmerkingen:

Jacqueline zei

Ha, wat leuk! Ik ga je zo gelijk opzoeken op insta!! En heerlijk dat opruimen en je focus (weer) vinden, veel succes๐Ÿ’ช๐Ÿ‘.

Gerlily zei

Ik had je al gevonden ๐Ÿ˜‰

Thea zei

Leuk!! Ik volg je daar ook!!

Groetjes Thea♥

marmarel zei

Fijn dat je focus terugkomt! Ik zoek je andere Insta-account op. Ik zit al een tijdje te dubben tussen Insta en bloggen. Zelf vind ik bloggen leuker, het verhaal erbij. Maar even snel een foto plaatsen als je weinig tijd hebt is ook fijn.
Succes met alles en fijne vakantie!
Groetjes, Marijke