zondag 11 april 2010

Jippie!

Ik heb er nog geen fotootje van gemaakt maar de gordijnen en de nieuwe vitrage zijn klaar en opgehangen. Wat een klus was dat weer, vooral omdat het me op dit moment een beetje aan energie ontbreekt. Geeft niet, steeds een klein stukje eraan werken heeft er nu toch voor gezorgd dat ze af zijn. Het schilderwerk heeft manlief voor z'n rekening genomen en is nu ook helemaal gedaan. Van de week nog even shoppen voor wat nieuwe raamdecoratie, bloempotten en wat plantjes maar dat zijn de leuke dingen om te doen :-)
Dan nog wat lijstjes e.d. aan de muur en dan is de woonkamer wel zo'n beetje af. Het is in ieder geval een stuk opgeknapt en nog belangrijker, een heel stuk lichter in de kamer geworden. Binnenkort zal ik wel wat plaatjes schieten...........

2 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Fijn dat die enorme klus van gordijnen en vitrages helemaal af zijn!! Nu nog de leuke woonaccessoires en dan kan je heerlijk op de bank met een bakkie leut genieten van je woonkamer!!

Rust lekker uit, je krijgt vanzelf wel weer energie voor mooie dingen maken....! Ik ben natuurlijk wel héél nieuwsgierig hoe je kamer geworden is!!

Groetjes, Collie

Jessica zei

Lekker he wanneer het dan toch af is. Gordijnen en vitrages is ook niet echt inspirerend om te doen.

Lekker even niets doen en dan zie ik binnenkort wel weer je creatieve uitspattingen. Ben wel benieuwd naar de foto's van de kamer.

groetjes, Jessica