vrijdag 4 mei 2012

Werk in uitvoering


Vandaag een snelle foto van wat lapjes waar ik mee bezig ben op het moment. Alleen komt er in de vakantie nooit zoveel uit mijn handen, dus echt snel gaat het niet deze week.

Er ligt niet alleen werk in uitvoering op de naaitafel ook op mijn blog vinden er wat wat veranderingen plaats. "Mijn lijst met blogs" die ik graag lees was echt veel te lang geworden. Zo lang dat het onderste deel van de lijst niet eens meer aan te klikken was. Ook zaten er inmiddels flink wat blogs tussen die al heel lange tijd, meer dan een jaar, niet meer ge-update zijn of blogs die zelfs helemaal niet meer bestonden.
De lijst gaat dus korter worden en daarmee heb ik slechts een begin gemaakt, erg lastig kiezen omdat ik zoveel blogs leuk vind om te bekijken.
Nu is het op zich geen probleem omdat ik m'n favoriete blogs meestal bekijk via het dashboard van blogger........maar ik vind het ook wel aardig om via "mijn lijst met blogs" te laten welke blogs ik vaak lees. Dus binnenkort zal er een ge-update versie van deze lijst te zien zijn alhier, ook met nieuw toegevoegde blogs ;-)

Dan is er nog iets anders. Vanmiddag toen ik mijn eigen blog probeerde te openen via Google Chrome kreeg ik een melding dat de door mij gebruikte achtergrond malware zou kunnen bevatten. Om een lang verhaal kort te maken, deze achtergrond heb ik natuurlijk meteen verwijderd en ik heb bij Blogger zelf deze andere achtergrond gekozen. Misschien laat ik het zo, misschien is het een tijdelijke oplossing, ik kijk nog wel even. For the time being vind ik het wel even o.k. en dat blauw is eigenlijk ook best wel leuk, ik zeg voor nu even gedag tegen de rood met witte stippen die voorheen altijd te zien waren ;-)))
Misschien dat sommigen van jullie deze melding ook hebben gekregen toen je mijn (of misschien ook wel een andere) blog opende vandaag. Excuses dat ik er misschien niet heel snel bij was, want ik heb vanochtend de pc niet aangehad. Het is in ieder geval een erg vervelend probleem  want even googelen leverde op dat ik niet de enige blogger was met deze melding.

***edit: ik zal t.z.t. nog wel wat veranderen aan de kopfoto, want die vult nog niet de hele breedte van m'n blog***

Ik wens iedereen alvast een fijn en creatief weekend toe!

3 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

ik vind je blauw wel leuk ! en je lapjes ook !
Wat je zegt met die lijst... ik moet ook eens gaan schonen. Lees veel via de leeslijst maar op mijn blog heb ik ook e.e.a. staan.
Ja, ik vind het een goede... we gaan selecteren (wel de leukste behouden hè haha). Overigens verdwijnt er zo af en toe weer wat uit mijn lijst... vanzelf...

Unknown zei

Hier laatst ook wat blogs uit de lijst gehaald...en wat nieuwe toegevoegd dus nog steeds lang.

Leuke stofjes ben benieuwd wat het gaat worden enne hier nog geen melding gezien.

klara zei

Leuke stofjes ben benieuwd wat het gaat worden.
Ik kreeg vanmiddag ook een melding en kwam je blog niet op, maar ook andere blogs werden geblokkeerd.