dinsdag 30 april 2013

Ondertussen in april.........


......gebeurde er hier in huis vanalles, maar hangt de jas van Sara er sinds de vorige blogpost nog steeds hetzelfde bij op de paspop....geen steek genaaid dus.....


.....maar wel gebreid aan een spencertje voor Oliver.........de kledingkasten van de kinderen uitgemest en globaal in orde gemaakt voor de zomer met behulp van verschillende shop-sessies......de druk om veel te moeten maken is nu dus even weg, al heb ik natuurlijk altijd wel ideetjes liggen...alleen de juiste flow is even ver te zoeken.......


........gelukkig werd het voorjaar in de loop van de maand snel zichtbaar in de tuin, de perenboom staat prachtig in bloei.....


.......primula's.....


 .....en waldsteinia......echt genieten is het van al die schitterende kleuren in de tuin.....


........tot slot was het vandaag natuurlijk een bijzondere dag, die begon met een bezoek aan de vrijmarkt waar we dit jaar wel erg goed geslaagd zijn, ik heb zelfs nog iets van Arcopal gevonden wat ik nog niet had :-) 

Ik heb genoeg creatieve plannen voor de maand mei, eens kijken of ik ertoe kom om ook het een en ander ervan uit te voeren.....eerst die jas maar eens bij z'n kladden pakken....en verder met mijn eigen kleding.

5 opmerkingen:

Marguerite zei

Staat jou perenboom al in bloei??
Bij ons begint hij net blaadjes te krijgen. De appel begint wel bloemknopjes te krijgen.
Hier moet ik ook de kledingkast uitmesten bij jongste. Ben bang dat er niet veel meer in zit wat past.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Wat een prachtige bloemenfoto's en een heerlijke kleur wol! Succes met alle plannen.

Zaanse Zolder zei

Wat staat jouw tuin er mooi bij!
En die arcopal kan, leuk zeg!! Goede vondst :-)
Ik zit hier ook met een jongste die uit z'n kleding barst haha en ook Laura past niet meer in haar broeken (in de breedte niet meer, jippieeeeeeee daar ben ik heel blij om want ze is heel druk bezig om aan te komen met behulp van een diƫtiste, ze is niet ziek wel te licht). Ik kan trouwens niet meer simpel reageren op jouw blog, moet via een giga omweg, heel apart weer.

Doortje Dartel zei

Wat leuk om een spencer te breien. Mooie kleur zeg!
Je hebt leuke vondsten gedaan op de rommelmarkt.

Nicole Claudia zei

Ah... ik ben dus niet de enige met een jas in de maak op de paspop!

Groetjes, Collie