vrijdag 14 augustus 2009

Mooie herfst/winter basics

Ik ben weer een aantal stoffen rijker :-) Een mooie stapel effen stoffen die ik ga combineren met lapjes uit m'n voorraad. Het is fleece, nicky velours en babyrib. Voor wat precies weet ik allemaal nog niet, maar het zijn ideale stoffen voor sweaters, vestjes en broeken. Voorlopig moet het genoeg zijn om lekker mee aan de slag te kunnen denk ik. Op de een of andere manier heb ik altijd voldoende (=understatement ;-)) stoffen met dessin in huis maar geen bijpassende effen lapjes. Overigens had ik deze stoffen gisteren besteld bij de Lapjesschuur en vanochtend al in huis, snelle service dus.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie stofjes Mariette. Ik heb vandaag ook wat lappen gehaald. Moest voor een rokje wat fournituren hebben en daar was ik 2 euro voor kwijt die ik moest pinnen (had geen kleingeld bij me). Toen nog even bij de lappen gekeken en 6 fantastische lappen (totaal 7 meter) bij elkaar gezocht voor 16 euro. Ik ben er helemaal mee in mijn nopjes. Het zijn wel meisjes stoffen. Ik zoek nog steeds leuke jongensstoffen. Misschien dat er bij het stoffenspektakel eind september wat te vinden is.

De jassen die je hebt gemaakt zien er schitterend uit. Complimenten.