donderdag 20 augustus 2009

Tijd voor een haak-update

Dit is dan het voorlopige resultaat van wat ik hier begonnen ben. Het is nog niet af, want ik wil er nog een rand van stof aan vast maken en dan moet het een kussenhoesje worden. Maar goed, op deze warme dagen zit ik niet achter de naaimachine dus dat moet nog even wachten. Ook het werk aan m'n jas ligt op het moment stil. Ik ben nu op het punt gebleven dat ik de mouwen in kan gaan zetten., dus op zich schiet het wel op. Ik dacht erover om al wat setjes voor Sara te gaan knippen maar dat heb ik maar niet gedaan, omdat ik binnenkort wat nieuwe patronen verwacht en dan vind ik het wel leuk om gelijk daarmee aan de slag te gaan. Om even terug te komen op het haken: het was een leuke uitdaging, zo'n blokje leek me erg ingewikkeld om te maken maar dat viel ontzettend mee als je het eenmaal door hebt hoe het in elkaar zit. Ik ben nu- ook weer sinds lange tijd- begonnen met breien, maar haken ga ik zeker vaker doen.*****edit 2016: van blokken had ik toen overduidelijk nog niet gehoord, dat zou ik inmiddels wel anders doen ;-)*****

Geen opmerkingen: