zondag 2 augustus 2009

UWYH

Eind vorig jaar ben ik begonnen met UWYH wat betreft stoffen. De belangrijkste reden was dat ik teveel stoffen had en geen overzicht had. Voor bijna alles wat ik voor het voorjaar en de zomer heb gemaakt heb ik stoffen gebruikt die ik al in huis had. Het overzicht is weer terug doordat ik nu alle lappen netjes op kleur in de kast heb liggen, ik ga daarom nu de UWYH loslaten. Of eigenlijk heb ik dat vorige week al gedaan ;-) Ik had voering nodig voor twee jassen en die heb ik online besteld, daarbij heb ik nog een paar leuke Bizzkids stoffen gekocht die nu waren afgeprijsd in de opruiming (de onderste en de bovenste op de foto). Ik ga niet meer precies opschrijven hoeveel stof ik verbruikt heb, mijn maat is nu de kast. Is er ruimte dan kan ik er wat bijkopen, is de kast vol dan dus niet ;-) Op dit moment is de kast redelijk gevuld dus ik kan voorlopig weer even vooruit. Maar ik denk dat ik in de loop van het seizoen nog wel wat van de nieuwste stoffen wil gaan kopen, want ik heb her en der op het net al wat foto's gezien van de nieuwste collecties en daar zitten echt prachtige stoffen bij.

Geen opmerkingen: