zaterdag 31 januari 2009

Tussenstand Use What You Have

Even een tussenstand op de laatste dag van de maand.........eind december heb ik me voorgenomen geen nieuwe stoffen meer te kopen en zoveel mogelijk uit eigen voorraad te werken. Nieuwe stoffen heb ik inderdaad niet gekocht en ik heb 5 lappen met een totaal van 5 en halve meter stof gebruikt. Niet zo veel maar door allerlei winterkwaaltjes die iedereen in huis troffen heb ik niet zo vaak achter de naaimachine kunnen zitten als ik gewild had. Nieuwe ronde, nieuwe kansen in februari denk ik dan maar ;-)
Ik ga in ieder geval geen nieuwe stof kopen tot 1 maart, dan ga ik kijken of ik combinatiestoffen nodig heb. Die wil ik dan kopen op een van de stoffenspektakels of misschien op de lapjesmarkt in Utrecht. Ik heb al gezien dat ik heel veel stoffen met dessin heb en weinig effen zomerstoffen, tegen die tijd heb ik dan wel een lijstje gemaakt met wat ik nog nodig heb. Eerst maar eens aan de slag met wat ik wel in huis heb:-)

Geen opmerkingen: