donderdag 22 januari 2009

Carina en Amelie


Ik heb voor Sara een combi gemaakt van Carina en Amelie. Het zijn allebei patronen die zo in elkaar zitten. De stoffencombi die ik heb gebruikt heb ik een paar jaar geleden gekocht om Roos patroon 2097 van te maken. Ik had niet genoeg stof om dat patroon in maat 116 te maken, maar deze driekwart broek ging er nog wel net uit. De vorige Amelie die ik heb gemaakt was een succes dus ik heb er nog een gemaakt, nu met capuchon. Gekochte longsleeve eronder en Sara heeft er nog een wintersetje bij. Ik probeer nu een beetje haast te maken met de winterkleding die ik nog geknipt heb liggen want de voorjaarskleding begint te lonken ;-)

2 opmerkingen:

HannaPurzel zei

Soooooooooo süss!!!!! SUPER!!!
Ganz liebe Grüsse,
Bella

Doekedoeke zei

Oh wat leuk!!!
Heerlijk knuffelig stofje die Amelie :)