vrijdag 1 mei 2009

UWYH-update

Tijd voor een nieuwe update. Het gaat nog steeds goed met UWYH. Ik heb begin maart wel het een en ander aan nieuwe stoffen gekocht, in totaal 10 lappen, maar dat was volgens planning, ik had wat effen stoffen nodig en bedrukte tricot. Ik heb verder geen nieuwe stoffen gekocht, maar in maart en april wel 11 lappen met een totale lengte van 14,8 m. weggenaaid. De webshops zijn momenteel erg aantrekkelijk met allerlei leuke aanbiedingen maar het is me tot nu toe gelukt om niets te bestellen. Op 21 mei is er wel stoffenbeurs in Lelystad, misschien dat ik daar ga kijken voor wat meer tricot voor mezelf. Ik heb wel tricot in huis maar dat zijn geen grote lappen. Echt aan het interen op m'n voorraad ben ik dus nog niet, wat ik er in maart heb bijgekocht heb ik in aantal meters in maart en april ook wel weer weggewerkt maar niet veel extra en dat is toch eigenlijk wel de bedoeling.........meer ruimte in de kast. Toch is het wel nuttig denk ik, ik heb meer inzicht hoeveel stof ik nou werkelijk gebruik in een bepaalde tijd, en ik kijk met een ander oog naar stoffen die ik al heb. Wat ik voorheen vaak deed was blanco naar een stoffenmarkt gaan en "gewoon" kopen wat ik leuk vond, zonder bepaald doel. Levert een mooi plaatje op in de kast, maar het kan dus ook teveel worden ;-))

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

Ja, ik herken dit. Mijn kast is ook overvol. Ik kan alles nog wel kwijt, maar ik moet echt gaan UWYH-en want anders groeit mijn kast dicht of hij loopt over! Ik zal me voorlopig niet vervelen, jij ook niet denk ik gezien de foto....

Groetjes, Collie