zondag 6 september 2009

Knipperdeknip

Om er weer in te komen heb ik vandaag het een en ander geknipt. M'n jas is nog niet helemaal af, maar er hoeft niet meer veel aan te gebeuren, die hoop ik van de week een keer af te kunnen maken. De kinderen zijn hier alweer drie weken naar school geweest maar ik heb m'n ritme nog niet echt kunnen vinden. Teveel andere afspraken en regeldingen die ik in de vakantie allemaal had uitgesteld tot Jack en Sara weer naar school waren. In de tussentijd heb ik wel de herfst en winterkleding alvast uitgezocht. Sara is zo gegroeid, ze past echt bijna geen broeken en shirtjes meer van vorig jaar :-) Het enige wat ze nog aan kan zijn wat jurken en tuniekjes waarbij het niet aankomt op een paar centimeter meer of minder aan de zoom. Ik kan me dus lekker uitleven de komende weken en ik heb al wel wat combi's in gedachten. Roze is weer helemaal haar kleur momenteel dus ik ga maar beginnen met wat kleding in die kleur. Van links naar rechts een bloesje voor mezelf uit een wat oudere Knip, het ballonrokje uit de nieuwste Knippie en een Antonia en een Ivy. Voor Jack had ik januari dit jaar veel in de opruiming gekocht "op de groei", hij heeft z'n kast nu al vol hangen met nieuwe kleding, dus voor hem hoef ik niet heel snel aan de slag. O ja, en ik wil ook wat meer voor mezelf maken dit seizoen, ik zeg het elk jaar weer maar nu ga ik het echt doen ;-)

3 opmerkingen:

Juffrouw Tuttebel zei

Dat ziet er allemal al weer heel leuk uit.
Succes mt het maken, ben benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjes Arjanne

Nicole Claudia zei

Je, hebt iedergeval al lekker een beginnetje gemaakt. Ik moet de kids nog even in alle kleding van vorig jaar heisen. Ze zijn langer geworden en veranderen van figuur. Ramon is breder aan het worden (werd wel tijd, blijven de broeken ook eens een keer hangen), hahaha. Kirsten begint vrouwelijker te worden. En Bridget is al haar puppyvet kwijt en in de vakantie de lucht in geschoten. Dus ik ben benieuwd wat er nog over blijft in de kledingkasten van de kids.

Groetjes, Collie

Wendy zei

benieuwd..benieuwd..benieuwd.....
Wendy is dus benieuwd!!!