maandag 14 september 2009

Ballonrokje Knippie


Het eerste rokje voor dit najaar is af, het is het ballonrokje uit de laatste Knippie (nummer 4 aug/sept 2009). Leuke Knippie vind ik dat trouwens, er staat zeker nog meer kleding in die ik voor Sara wil maken. Dit rokje is gemaakt in maat 122. Het shirtje heb ik begin dit jaar gekocht in de opruiming bij de Hema en eigenlijk had Sara niets in de kast wat er leuk bijpast, vandaar dit rokje. Natuurlijk moesten de nieuwe laarzen ook op de foto ;-)
Nu weer snel verder met het volgende: een combi van shirt Antonia en broek Ivy van FM. Ik denk dat ik de komende weken wel zoet ben met het maken van wat combi's voor m'n meisje want zoals ik eerder al had geschreven is ze bijna overal uitgegroeid en wat ze wel aankan, past dan weer niet heel geweldig bij andere kleding in haar kast.

6 opmerkingen:

Die Oma und Kräuterhexe zei

der ist ja richtig süß,schöner Schnitt und super Stöffchen:)
GLG Adelheid

Juffrouw Tuttebel zei

Mooie rok!
Prachtige kleuren past goed bij elkaar.

Groetjes Arjanne

Doekedoeke zei

Leuk rokje zeg!!!
Stoer en lief tegelijk!

Nicole Claudia zei

Leuk rokje zeg, stoer en lief door het stofje. Het shirt past er heel erg goed bij!

Groetjes, Collie

Jessica zei

Heel erg leuk. Ze blijven leuk voor kids, die ballonrokjes. Alleen heb jij er wel iets heel moois van gemaakt. Mooie stof en mooi model.

Atelier 71 zei

Leuke rok zeg. Lekker model om te maken hé? wat voor een stof heb jij gebruikt als voering? Ik heb er ook 1 voor Salí gemaakt maar vind hem nogal zwaar.
Mooie dingen heb je trouwens gemaakt de laatste tijd. De jas voor jezelf is prachtig geworden.