maandag 27 mei 2013

De eerste dingetjes van de neon-tricot......




.....de hier gekochte neon-tricot wilde ik graag zo snel mogelijk verwerken, voordat de trend weer voorbij is....;-)

En met behulp van de leuke tricot patronen in de laatste Ottobre (3/2013) en het losse patroon Usedom van Schnittreif knipte ik in totaal 9 kledingstukken. Daarvan zijn nu de eerste 4 af. Er volgen nog wat dingen o.a. rokjes. Neonkleurige kleding was Sara's wens voor haar aankomende verjaardag, ze kan dan zelf kiezen wat ze aanwil, voor alle weertypes zit er wat bij. Ik heb nog een dag of tien voor de rest, dus ik ga weer snel verder........fijne avond!

***edit***september 2013: 
de stof die ik heb gebruikt voor de Watermelon top uit deze blogpost, dus de grijze met de verfspetters, is absoluut geen aanrader. Na een paar keer wassen zijn alle kleurtjes van de verfspetters bijna weg. Sara wilde het shirt dragen en vroeg of ze 'm misschien binnenstebuiten aan had, zo'n effect dus.....jammer maar helaas..

8 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Het begint met een M en gaat als een speer.... juist JIJ!
Allemachtig wat een productie. Ik vind neon zó leuk voor de meiden ! Het staat Laura ook zo leuk fris.

Amarins zei

Schitterend zeg, en wat een tempo. Prachtig gedaan, wat zullen de kids blij zijn met zo'n snelle moeder. Groetjes, Amarins

Vlijtige Lies zei

Groot gelijk,om eerst de neonkleurtjes te verwerken. Volgend jaar zie het misschien niet meer. Leuk geworden! En het staat je dochter vast prachtig.

Zussies zei

Leuk zijn de neon kleurtjes he!! Je hebt mooie shirts gemaakt

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Wauw, wat een felle kleurrjes, ik heb gezien dat het nu zo IN is hé, dus gelijk heb je, om de schaar er zo snel mogelijk in te zetten, want wie weet is het weer UIT de mode hé. Maar prachtig werk heb je gemaakt ség!!

Groetjes, Jaimie

Anoniem zei

Idd, dat moet je niet te lang laten liggen. Want dan is het weer uit!! Staat wel lekker vrolijk, die kleurtjes!

Doortje Dartel zei

Je heb weer leuke dingen gemaakt. Wel slim om eerst deze stoffen te verwerken.
Ik heb hier ook zo'n zelfde top geknipt liggen.

Juffrouw Tuttebel zei

Zooo wat ben je lekker aan de gang zeg, heerlijk hoor.
Mooie shirts en gave kleuren.