zondag 29 december 2013

Poncho



Omdat volgende week de Crochet Along begint (waarover hier meer) wilde ik voor die tijd nog snel een half-af haakwerkje afronden want ik wil niet teveel tegelijkertijd onder handen hebben, 2 tot 3 is wel het maximale aantal voor mij. Ik ben hier afgelopen zomer aan begonnen, maar toen het mutsen-haak-weer werd is deze in een tasje beland.
Het was een leuk ding om aan te werken met al die vrolijke kleurtjes. 

Garen: Drops Paris
Patroon: Garnstudio

Het enige lopende project wat haken betreft dat ik meeneem naar het volgende jaar is deze deken. Ik kom alleen niet helemaal uit met garen op de manier hoe ik het in gedachten had, dus ik zal een keer op pad moeten om daar garen bij te kopen. Maar dat laat ik voorlopig even voor wat het is.

Ik wens jullie allen een fijne dag, hou m'n blog in de gaten want een dezer dagen volgt er nog een jaaroverzicht

6 opmerkingen:

Greetje zei

Wat een mooie poncho! Vrolijke kleuren. Aankomend jaar staat ook zeker een poncho op mijn lijstje!

Corina zei

Dat zijn zeker mooie kleuren, word je vrolijk van van zo'n poncho.

Corina

Lief en Mooi zei

Mooi! Leuke kleurencombinatie. Groetjes Talitha

Vlijtige Lies zei

Vrolijk en nu lekker even afgemaakt. Toch handig die bewuste 'stok'achter de deur. Succes.

Mama C zei

Wat een mooie poncho!!! Die laat ik hier maar even niet zien...
Je jaaroverzicht ziet er weer leuk uit met die fotocollage, ik heb mij er makkelijk vanaf gemaakt...
Fijne jaarwisseling!!

Miss Creatuurtje zei

Wat mooi de poncho!! Ik ga de crochet along aan mij laten voorbijgaan, ga mee genieten bij iedereen die meedoet want ik heb nog teveel hangende en geplande projectjes lopen :-)