maandag 17 maart 2014

Retro-tuinbroek

 
M'n jongste is gek op tuinbroeken en aangezien de vorige die ik voor 'm maakte al weer een aantal maanden te klein is, was het hoog tijd voor een nieuwe. Ik had hem al een tijdje geleden beloofd dat er een andere gemaakt zou worden en toen hij naast me zat op de bank terwijl ik een stapel Ottobre's aan het doorspitten was, viel zijn oog op dit retro-modelletje. Deze moest en zou het worden en ik koos een dun donkerblauw babyribje ervoor uit de stoffenkast. Ik wilde de broek nog snel even maken voor ik echt met de voorjaarsdingen aan de slag ga en zodoende kan ik vandaag de foto's laten zien.
Ik hoop dat deze met net zoveel plezier gedragen gaat worden als de andere tuinbroek....
 
Nu is Sara weer aan de beurt, ik weet nog niet waar ik mee ga beginnen maar er ligt een hele stapel stoffen met uitgekozen patronen klaar om geknipt te worden.......haar kledingkast moet hoognodig voorjaarsproof gemaakt worden, en ze heeft een hele wensenlijst met kledingstukken opgegeven, ik hoef me dus niet te vervelen :-)
 
Patroon: Ottobre lente 2012 nummer 21. Back to 70s
maat 110
 


10 opmerkingen:

Vlijtige Lies zei

Blijft leuk een tuinbroek!! Wel een werk vind je niet? Nu weer een blij jongetje in huis! Succes met al je plannen!

Mama Deborah zei

Echt retro en wat handig met rits ik vind dat je zoon dit erg goed staat. Misschien nog een?

huis tjokvol zei

super gemaakt.

felisa zei

Lekker stoer!

Doortje Dartel zei

Ik ben ook helemaal gek op tuinbroeken en deze is wel super zeg!
Valt hij een beetje smal van maat?

Mariette zei

@doortje dartel, ja deze valt echt wel smal vind ik, past echt leuk bj het model.

Mariette zei

@vlijtige lies, idd. Het was best wel een bewerkelijk kledingstuk om te maken, maar leuk om te doen....

Danielle zei

Weer eens wat anders, het staat hem leuk.

Amarins zei

Wat heb je dit leuk gemaakt. Zo leuk voor je kereltje. Groetjes, Amarins

Miss Creatuurtje zei

Oh prachtig, alleen hiervoor wou ik dat mijn grote zoon van 19 terug klein was :-)