dinsdag 28 oktober 2014

Crochet Along tot en met week 41


.....hier dan weer eens een update van m'n andere CAL-deken. De laatste foto die ik heb laten zien was deze, tot en met week 30. De deken is tot en met week 41 bijgewerkt en ik vind 'm groot genoeg. Nu is het een kwestie van nog wat draadjes wegwerken en de rand haken. Afgelopen vrijdag is het eerste deel van het patroon van de rand gepubliceerd dus ik loop ietsje achter. 

Mocht je het nog niet gezien hebben: m'n effen grijze deken was al af, voor foto en verhaaltje kun je hier klikken.

Wel fijn dat dit grote project bijna ten einde is, het was erg leuk om te doen, maar ik vind het ook wel weer fijn om aan wat nieuws qua haken te beginnen. En dat zullen de rest van dit jaar alleen maar kleinere dingetjes zijn denk ik, er liggen al wat verzoeken voor mutsen klaar dus ik kan gelijk verder als ik wil. Eerst deze maar eens helemaal afmaken..........:-)

5 opmerkingen:

Vlijtige Lies zei

Wat mooi geworden! Op naar de rand en dan lekker 'vrij'! Tijd voor nieuwe projecten.

Gerlily zei

Heel mooi, succes met de laatste loodjes. En nog veel plezier met je nieuwe naaimachine.

huis tjokvol zei

wauwie die is mooi geworden,knap gedaan hoor

Doortje Dartel zei

Hij is mooi geworden!! Op naar het laatste stukje!

Joan zei

Wat een werk ,heel erg mooi!