donderdag 27 november 2008

Yorik nummer vier

Deze fleece sweater voor Jack lag al een paar weken geknipt maar ik moest er nog bijpassende borduurtjes bij maken. De AZ-patronen komen hier vandaan en de ster met de voetballer komt uit de Sport serie van Smila, te koop bij Zaubermasche.De rode fleece is in het echt brandweerrood, op de foto neigt het iets meer naar oranjerood, hetzelfde geldt voor het rode garen van de badges.
Voorlopig heeft Jack wel genoeg fleece truien dus het patroon Yorik gaat even de kast in ;-)
Ik weet nog niet wat m'n volgende project wordt, ik heb teveel ideeën. Sara wil nog meer jurkjes en daar heb ik ook hele leuke stof voor in huis, ik wil voor Jack nog een winterjas erbij gaan maken en ik kan zelf wel wat tricot shirts gebruiken.................maar het eerste wat ik ga doen is een stapel verstelgoed wegwerken. Broeken korter maken, gaten in knieën maken etc. Niet het leukste om te doen maar het ruimt wel lekker op ;-)

Geen opmerkingen: