zondag 7 december 2008

Patronen overtrekken

Vandaag ben ik bezig met patronen overtrekken. Als ik dat klusje klaar heb dan ga ik de patronen uit de stof knippen. Ik hoop dat dat morgen (voor een deel) gaat lukken, ik heb de stof al uitgezocht. Ik heb nu een setje van een dubbele Antonia en Insa onder de naaimachine liggen, daar kan ik vanavond verder aan werken. Dan ligt er nog een setje van een broek en een bloesje geknipt voor Sara en dan is de vorige stapel weggewerkt. Ik knip meestal een flink aantal kledingstukken tegelijk, vind ik wel prettig. Ik kan dan als het zo uitkomt een beetje op kleur werken en als er het een en ander geborduurd moet worden is het ook wel fijn dat ik wat in het voren heb liggen, omdat ik voor het borduren altijd wel wat tijd inruim. Dat is niet een klusje wat ik even in een vrij uurtje doe, maar liever doe ik dat dan een ochtend als de kinderen naar school zijn. Kan ik lekker doorwerken ;-))
Ik heb de volgende kleding in de planning, voor Sara: Amelie, Feliz, Jade en een jurkje uit een wat oudere Bizzkids en een uit de laatste Knippie. Voor Jack een donkerblauwe broek Mika en een winterjas Felix en voor mezelf een fleecetrui naar het patroon Beala.

Geen opmerkingen: