zaterdag 19 december 2009

Kerstrokje

Dit is dan het kerstrokje geworden waar ik in mijn vorige post al over schreef. De foto heb ik gemaakt na het kerstdiner op school afgelopen donderdagavond, waardoor het rokje enigzins gekreukt is. De stof is van zo'n kwaliteit dat je er gelijk al haaltjes in hebt als je er ook maar met een speld naar wijst, laat staan dat je er een speld insteekt........ Sara wil het rokje met kerst nog aan en ik denk dat ie dan in de verkleedkist verdwijnt. Ik hou best van een beetje glim en glans maar je kunt overdrijven....................Sara is er dolgelukkig mee, dit is hoe een feestrok eruit moet zien volgens haar, dus dan is het goed.
Ik ben blij dat het vakantie is nu, even heerlijk bijkomen van de drukke decembermaand. Ik heb nog wel het een en ander aan winterse kleding gepland dus ik hoop dat ik deze tijd toch nog wat uurtjes voor de naaimachine vrij kan maken.

2 opmerkingen:

Die Oma und Kräuterhexe zei

Hallo Mariette,
ein schöner Weihnachtsrock ist es geworden;)
Ich wünsche dir und deiner Familie alles Liebe und Gute zum Weihnachtsfest bis dann 2010;)
Adelheid

Nicole Claudia zei

Dit is wel een feestelijk kerstrokje, maar inderdaad een gevoelig stofje.

Groetjes, Collie