dinsdag 8 december 2009

Verborgen juweeltje........

......tussen mijn stapel Farbenmix patronen. Dat is Muriel. Ik denk dat ik dit patroon een jaar of twee in huis moet hebben want ik heb het tegelijk gekocht met het broekpatroon Nena en die heb ik twee jaar geleden al gemaakt. Maar goed, al die tijd lag het patroon dus ongebruikt in mijn kast. Het is er gewoon niet eerder van gekomen om ermee aan de slag te gaan......tot nu dus ;-)
Wat een geweldig mooi patroon is dit!!! Eenvoudig, maar door de deelnaden valt het jurkje prachtig. Ik heb maat 122/128 gemaakt. Er gaan er zeker meer volgen nu want Sara draagt dit soort jurkjes graag naar school en het staat haar gewoon erg leuk. De stof is trouwens van Stenzo, van een paar seizoenen geleden. De kleur is lastig goed op de foto te krijgen, in het echt is het blauw nog dieper.

3 opmerkingen:

Juffrouw Tuttebel zei

Prachtig jurk en ook zo heerlijk om in te spelen.
Mooie stof en de borduur staat er leuk op.

Groetjes Arjanne

Die Oma und Kräuterhexe zei

hallo Mariette,
ein sehr schönes Kleid und die Farbe erkennt man doch auch im Hintergrund gut;) Toll
GLG Adelheid

Nicole Claudia zei

Dat is dan ineens een verrassing in de kast! Mooi jurkje en prachtig stofje heb je gebruikt. Ja, lastig hè, dat het licht nu anders is, ik krijg ook heel andere kleuren op de kiek!

Groetjes, Collie