vrijdag 14 mei 2010

Overtrek voetenbankje


Vanochtend gemaakt: een overtrekje voor ons voetenbankje. We keken al jaren tegen hetzelfde zebraprintje aan en daarbij had ik nog redelijk wat van de gordijnstof over dus vandaar een bijpassend overtrekje. Ik ben nu wel klaar met de woonkamer, dit waren wat kleine dingetjes die waren blijven liggen. Volgende week maar weer eens verder om de kledingkast van Sara wat aan te vullen.............
Dit weekend zal ik nog wel wat foto's plaatsen van de woonkamer, het is allemaal in een slakkentempo gegaan maar uiteindelijk is het totale plaatje flink veranderd en het belangrijkste: een heel stuk lichter geworden.

2 opmerkingen:

Mirella zei

wauw wat mooi zeg!! ben reuze benieuwd naar de foto's van het eind resultaat ;-)

Nicole Claudia zei

Dat zit er strak op zeg!! Ik ben nu bezig hoezen voor de stoelen te maken, ik hoop dat het er net zo strak op gaat zitten als bij jouw poef!!

Groetjes, Collie