dinsdag 8 juni 2010

Willemientje op model




Vanochtend voor schooltijd wilde Sara nog wel even poseren met haar nieuwe jurk, dus hierbij de beloofde foto's van de verjaardagsset op model ;-)
Zo, nu ga ik eens bedenken waarmee ik eerst aan de slag zal gaan. Ik heb nog een Tini geknipt liggen, Sara heeft gevraagd of ik meer Kerstin vestjes voor haar wil maken, Jack wil ook graag iets (moet nog even in overleg wat dat iets precies moet worden.................) en dan liggen er plannen voor wat baby-spulletjes. Ik wil nog lakentjes maken, boxkleden, de bekende olifantenknuffel...............................kortom, genoeg om me de komende weken mee te vermaken.

6 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Haar verjaardagsjurk staat haar schitterend!! Wat ziet ze er mooi uit, met mooie schoentjes erbij!! Helemaal af!!

Groetjes, Collie

Marutska zei

Prachtig!!
Verrassend wat stofjes toch doen!

Groetjes,
Maria

Sabine zei

SUPERMOOI is ie! Echt waar! En de stofjes zijn gewoon schitterend! Heel mooi gedaan!

Groetjes,
Sabine

greet zei

Wat heb je een prachtig setje voor Sara gemaakt. Zo kun je echt jarig zijn.Het is een plaatje! Nog gefeliciteerd met Sara's verjaardag en wat heb je een leuke traktaties gemaakt.
groeten Greet

Unknown zei

Oh wow! Die is echt heeel mooi geworden! Blijft mooi dat rood en wit! Gr. Renate

Trotse mama zei

Dag Mariette,

Het patroon ligt al ruim een jaar bij mij in de kast om te maken, durfde er alleen niet aan te beginnen, waarschijnlijk bang voor het onbekende. Nu ik jou resultaat zie, kan ik niet wachten om eraan te beginnen...

Groetjes,
Christelle