dinsdag 9 november 2010

En het jurkje op model..........

Voor de echte kleur van het jurkje verwijs ik naar deze foto. Het lukte me niet om de kleur beter op de foto te krijgen vanochtend. Anyway, ik word wel steeds enthousiaster over dit patroon. Ik weet niet wat het is, het klopt gewoon. Simpel, eenvoudig, zit goed en staat ontzettend leuk met laarzen eronder. En het belangrijkste: Sara draagt ze graag, ideaal voor schooldagen. Het heeft wel iets stoers, echt een aanrader! Toch gaat dit patroon even de kast in voorlopig, ik ben wel weer toe aan iets bewerkelijkers, alhoewel dat nou ook wel weer meevalt bij het volgende patroon. Ik hou de spanning er nog even in ;-) Het wordt iig wel weer een jurk en ik hoop er morgen aan te kunnen beginnen.

1 opmerking:

Die Oma und Kräuterhexe zei

wundervoll ganz bezaubernd das Kleid und der Stoff ist sehr schön,gefällt mir richtig gut;)
Liebe Grüße Adelheid