maandag 18 juni 2012

Start Sancho uitdaging


Met nog 5 weken te gaan voor de zomervakantie begint heb ik nog flink wat te maken kledingstukken op mijn lijstje staan voor deze zomer. Op het lijstje staan o.a. 2 zomerjassen waar ik maar niet toe kom. Dus toen ik op Sancho las dat er weer wat dames meedoen aan een uitdaging om 7 kledingstukken in 7 of 14 dagen te maken hoefde ik niet lang na te denken. Dat is de perfecte stok achter de deur om die jassen eens even aan te pakken.
Ik ga voor 7 kledingstukken in 14 dagen en de eerste dag is vandaag. Vanmorgen goed begonnen met het knippen van de eerste jas.

Mijn lijstje in willekeurige volgorde:
zomerjas voor Sara (Roos 5006)
zomerjas voor Oliver uit een Ottobre
vestje bij ABC131
legging Roos 5011 bij ABC131
bermuda voor Jack
bermuda voor Oliver
een kledingstuk voor mezelf, nog even kijken wat.

Een gevarieerd lijstje dacht ik zo, ik heb er zin in :-) Vorig jaar heb ik ook meegedaan maar heb het toen niet afgekregen, hopelijk lukt het nu wel ;-))
Succes voor iedereen die ook meedoet!

12 opmerkingen:

Meetje Lief! zei

Wat goed!! Ik ben benieuwd of het dit jaar lukt!! En wie weet doe ik zelf ook nog wel een keertje mee!

Ria's Creaties zei

Ik wenst je veel succes met je kleding maken.
Hoop dat het lukt best veel.
Fijn een streef datum dat werkt meestal wel.
Groetjes ria.

Marguerite zei

Als ik de enorme voorraad lappen zie die ik nog heb liggen zou ik eigenlijk mee moeten doen. Maar ja wat moet ik er van gaan maken?? Ik heb ook heel veel van Roospatronen gemaakt. Blijf het hele fijne patronen vinden om mee te werken.
Heel veel succes nu maar hopen dat het dit jaar wel lukt.
Groetjes Marguerite

klara zei

Veel succes, gezien mijn eigen voorraad zou het een mooi streven zijn.
Ben benieuwd hoe alles wordt.

Nicole Claudia zei

Je hebt een mooi lijstje gemaakt. Ook nog twee jassen, wauw!!

Vorig jaar is het me ook goed bevallen. Ik heb toen allemaal kleding gemaakt voor mezelf en dat wil ik deze keer ook doen.

Ik heb me ook al "aangemeld" op Sancho, maar eerst wat dingetjes afmaken en er moet even het één en ander afmaken van werk en dan kan ik achter elkaar twee weken gaan naaien...

Deze week ga ik eens kijken wat ik ga maken en wat ik aan stofjes heb liggen.

Heel veel plezier met het naaien, groetjes Collie

Jos van KloskaCreAtief! zei

wauw, wat een uitdaging!!

Wanda zei

Heel veel succes! Ben benieuwd...

Lieve groetjes,
Wanda

Viegeltje zei

Wow dat zal niet meevallen. succes!
Ik ben zelf ook bezig met de roos 006 in maat 104. Die paspelzakken waren nog best lastig maar die heeft me schoonmoeder voor me gedaan gelukkig. Maar ook hier nog een aardig lijstje van wat ik wil maken voordat we op vakantie gaan. Maar we zullen zien hoever we komen!

Mama C zei

Dapper om ook 2 jassen op je lijstje te zetten! Ik doe ook mee met de uitdaging, maar wel door een beetje vals te spelen. Mijn moeder heeft nl. gister een dag geholpen en dan schiet het lekker op!!
Succes

ps. ik heb steeds problemen met het openen van je blog, weet niet of meer dat probleem hebben?

Wilja zei

Heel veel succes! Ik ga vandaag ook beginnen, maar dan niet van zulke moeilijke/grote dingen, want ik moet het hoofdzakelijk van de avonduurtjes hebben.

groetjes Wilja

Marieke zei

Wat knap van je!
Ben benieuwd of je het gaat redden.
Heel veel succes.
groetjes Marieke

Mariette zei

@Mama C: vervelend dat je problemen hebt met het openen van mijn blog maar bedankt voor het melden. Ik hoor graag als er meer zijn met dit probleem (niet dat ik dan direct weet wat ik eraan kan doen.....maar toch) Ik krijg 'm zelf wel goed geopend. Wat krijg je dan te zien, een melding of misschien helemaal niets? Ben benieuwd......
Leuk trouwens dat je moeder je geholpen heeft, is juist gezellig om met een ander wat projecten aan te pakken!