woensdag 26 september 2012

Er is er een jarig..........



......en dat is Jack. Vandaag is hij alweer twaalf jaar. Er moet natuurlijk getrakteerd worden op school en daarvoor heb ik deze cakepops gemaakt. Voor de klas maakte ik Alien-achtige wezentjes en voor de juffen en de meesters melk-en pure chocolade cakepops met blauwe sprinkles en voor de afwisseling ook een paar in contra-kleuren met blauwe candy melts en chocoladehagelslag. Ik heb m'n best weer gedaan en hoop dat deze in de smaak vallen. Wel leuk, vorig jaar in de kerstvakantie kocht ik de cakepop-maker en toen kon ik in de buurt alleen bij Jamin terecht voor stokjes en candy-melts. Online was er natuurlijk ook al veel verkrijgbaar. Maar van de week viel het me op.........cakepops zijn overal! Bij Xenos, Welkoop is er het een ander te koop op cakepop-gebied en de Hema verkoopt complete kits om cakepops te maken. Goede ontwikkeling als je het mij vraagt want ze zijn ontzettend leuk om te maken..........

10 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Van harte ! Een twaalf-jarige in the house, wow ! Wat gaat het dan hard ineens hè ;-)
Maak er een leuke dag van, de traktaties zien er in elk geval heel feestelijk uit!

klara zei

gefeliciteerd!
De pops zien er heerlijk uit.
Doe je gewoon cake in de popcakemaker of iets met een smaakje.
Ik draai ze nog stuk voor stuk, dan is is zo"n maker sneller.

Mariette zei

@klara: ik denk wel dat het sneller gaat, ik heb ze nog nooit zelf gedraaid eigenlijk. In het apparaat dat ik heb (Inventum) kun je er 12 tegelijk bakken. Gewoon cakebeslag, beste resultaat heb ik met de cupcakes mix van funcakes, maar elk ander beslag zal ook gaan hoor. Je hebt er alleen altijd wel een paar bij die niet helemaal mooi rond zijn, laten we zeggen dat ik van de 12 ongeveer 10 bruikbare heb. Maar baktijd is heel kort, 5-7 minuten, dus als het eenmaal loopt gaat het wel snel. Xenos verkoopt nu ook cakepop makers zag ik. En bedankt voor de felicitatie :-)

Mama C zei

Gefeliciteerd met de jarige!!
Klinkt wel erg leuk die cakepops maken...mmm ga ik eens over nadenken.

Fijne dag en eetsmakelijk (ga er tenminste vanuit dat je voor thuis ook vast wel iets lekker gebakken zult hebben???).

Groetjes Mama C (die inmiddels de Mareen besteld heeft...FOUT, FOUt, FOUT!!)

Mariette zei

@Mama C: Dank je, ja hoor, er staat ook nog een taartje in de koelkast :-) En dat je de Mareen besteld hebt is juist hartstikke goed ;-))) Daar krijg je echt geen spijt van!

Unknown zei

Gefeliciteerd!

Toch ook maar eens kijken voor die cake-pops, hier Emi bijna jarig en die heeft het er al een paar keer over gehad.
En als zelfs Hema ze verkoopt lol.

Mama Deborah zei

gefeliciteerd en leuke lolly's!

Marguerite zei

Gefeliciteerd met je zoon. Wat een gave traktaties heb je gemaakt. Ik hoefde voor oudste niets meer te maken, dat stopt na groep 8. Moet die cakepops ook eens (leren) maken. Ze zien er zo leuk uit.
Groetjes Marguerite

Danielle zei

Wat een leuk traktaties! En nog van harte gefeliciteerd met je zoon!

Blomkes zei

Nog van harte gefeliciteerd met je zoon! Heel originele traktaties, leuk idee!

groetjes, Elske