donderdag 10 januari 2013

Tissuedoos-hoezen


Allereerst welkom voor de nieuwe volgers, leuk dat jullie er zijn :-) Daarnaast wil ik iedereen nog even bedanken voor alle leuke reactie's die ik hier, op facebook en op Sancho heb gekregen op mijn granny stripe deken! 

Maar goed, nu verder met andere dingen: in het kader van de Zo geknipt! Sew Along (zie foto rechterkolom, voor meer info kun je hierop klikken) maakte ik 2 keer recept nummer 16. 

De stof heb ik gerecycled. Vele jaren geleden kocht ik bij Ikea een 1-persoons dekbedhoes met de prachtige Rosali print. Deze was bestemd voor Sara, maar omdat zij toen nog in een kinderbed sliep heb ik er een kleiner formaat dekbedhoes van gemaakt. Deze heb ik, toen Sara eenmaal naar een groot formaat bed ging, nooit weg kunnen doen, ik vond de stof te mooi. Nu dus een mooie gelegenheid om het alsnog te gebruiken........



8 opmerkingen:

huis tjokvol zei

super leuk

Meetje Lief! zei

Wat een leuke hoezen! Ik ben ook dol op de stof! Nog altijd jammer dat ie uit het assortiment is... Liefs Marcella

Unknown zei

Leuk gedaan en ook nog hergebruikt, goed bezig
Groetjes Tineke

Juffrouw Tuttebel zei

Wat zijn ze mooi geworden erg leuk van het rozen stofje.

Groetjes Arjanne

by Ieke zei

De stof blijft favoriet. Geweldig dat je deze hebt kunnen recyclen. Zo kun je er nog even van genieten .

Hannie zei

Dit heb je leuk gedaan! En zo zie je maar weer, wie wat bewaard heeft dan nog wat!

Groetjes Hannie

Amarins zei

Super leuk, leuk stofje heb je ook gekozen.

Mama Deborah zei

erg mooi1