woensdag 26 februari 2014

Rara...waar was ik vandaag?



...niet zo moeilijk...het Stoffenspektakel in Zwolle :-)
  
Ik heb niet zo heel veel gekocht, omdat ik binnenkort ook nog ergens anders ga stofshoppen. De buit bestaat uit 5 lappen en wat lockgaren en elastiek.

Bijna alles van vorige seizoenen voor leuke prijsjes. Het zijn 2 lappen katoen, 2 tricot en een stuk fleece.
Van drie lappen heb ik al redelijk duidelijk voor ogen wat ik ervan wil gaan maken......een ding wil ik alvast vertellen: van de fleece ga ik een vervangend vest voor deze maken want die wordt nu echt te klein voor jongste.

6 opmerkingen:

Esrosa zei

Leuke buit: de fleece heb ik ook eens gekocht, blijft mooi in de was.
Veel plezier met verwerken!
Grtz, Esrosa

Vlijtige Lies zei

Wat een heerlijke dag moet dat geweest zijn,incl.voorjaarszonnetje. Mooie buit! Je kunt weer aan de slag,succes.

Zaanse Zolder zei

oh die fleece is super !!

Amarins zei

Jij bent leuk geslaagd. Ben benieuwd wat voor moois je er weer van maakt! Groetjes, amarins

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Leuke aankoop en wauw de kamer van je dochter is prachtig geworden !!

Groetjes, Jaimie

elsa zei

Oh, die foto van die tasjes alleen al...het kriebelt gelijk! Heerlijk hoor zo´n dag!