zondag 11 mei 2014

Crochet Along week 18 en 19


In dit totaal verregende weekend is er veel freubeltijd......gisteren braaf de strepen gehaakt van m'n CAL-dekens en ook wat tijd doorgebracht achter de naaimachine.

Op het moment van schrijven heb ik een absoluut verbod om de keuken binnen te komen, omdat de kids bezig zijn een moederdag lunch voor me te maken, ben benieuwd :-) 

Nu eens even nadenken wat ik straks ga doen, of verder met het naaiwerk dat bij de machine ligt....of ik ga wat nieuwe patronen en lapjes uitzoeken zodat ik ook de komende week genoeg dingetjes klaar heb liggen om in elkaar te zetten. Ik neig naar het laatste, eerst maar eens lunchen.....

Fijne dag!

5 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

Mooie dekens. En het zal vast een lekkere lunch worden.

Vlijtige Lies zei

Ze zijn beide mooi. En je hebt vast genoten van je ontbijt! Fijne Moederdag.

Amarins zei

Heerlijk zo'n lunch van de kids. Wat een verwennerij.
Je dekens zijn prachtig. Inderdaad heerlijk freubelweer.
Groetjes, Amarins

Miss Creatuurtje zei

Hopelijk had je een hele fijne lunch! Je grijze deken vind ik echt suuuuperprachtig!!

Tineke zei

En hoe was je lunch? Met liefde klaargemaakt, dus hij was vast lekker :-) Wat een mooie dekens zeg!