maandag 16 maart 2015

Nog een "waslijn-foto"


Liet ik vorige week hier al een paar foto's zien van lappen stof aan de waslijn...vandaag nog eentje....met het prachtige lenteweer van de voorbije week heb ik ook m'n drie gehaakte dekens gewassen en lekker buiten gehangen.
Daar zijn ze na een winter intensief gebruik wel van opgefrist.

Nog steeds ben ik verliefd op de prachtige kleuren van deze granny stripe deken.

Meer info over de deken, die ik heb gemaakt in 2011/2012, is hier en hier te lezen.

7 opmerkingen:

Joan zei

Zeker een mooie -vrolijke deken!

gertje zei

Heerlijk al die kleertjes, erg leuk!

Inspinration zei

Schitterende deken! Ik ben zelf met de CAL 2015 bezig, dat wordt mijn eerste echte grote deken.

marmarel zei

Prachtige deken en zo te zien heeft hij de wasbeurt gelukkig goed doorstaan!
Groetjes, Marijke

Anoniem zei

prachtige deken mariette, ik zou meer willen reageren, maar door me werk is niet mogelijk...maar weekend..kijk ik bij iedereen..groetjes

Tinneshobbyworld zei

Prachtig deken.Moet er nog eentje afmaken van Cal 2014 maar ik vind dan ook altijd iets anders om mee te starten hé :-)

Geniet van onze zonnige lentedag vandaag, liefs Tinne

Miss Creatuurtje zei

Nu ben ik zeker dat de lente eraan komt! :-)