zaterdag 23 juni 2018

Kittenspam


Ik schreef het al terloops en kreeg gelijk vragen wanneer ik hem ging showen, bij deze dus vandaag speciale aandacht voor ons kitten Sammie :-)
Inmiddels al weer iets groter dan op deze foto. Het is een katertje en hij is geboren in maart. Sinds begin mei woont hij bij ons, dus nu alweer bijna 2 maanden. Het is een echt knuffelkatje, erg nieuwsgierig en gek op aandacht....hij eet heel veel. Als we niet oppassen eet hij ook Guus d'r bakje met vlees leeg ;-)

 


Guus is heel zorgzaam, moest -logisch- wel even wennen aan de vreemde indringer maar dat kwam al snel goed. Guus is een stuk actiever nu, regelmatig rennen ze door de kamer. Het is een grappig stel.....
De oplettende lezer zal zich nog wel kunnen herinneren dat we 2 jaar geleden ook voor korte tijd een kitten erbij hadden. Dat ging helaas niet goed. Dat was een boerderijkatje en die is ook weer teruggegaan naar de boerderij, een prachtbeestje om te zien maar was zeer agressief naar Guus toe, dat ging verder dan spelen. Dat was wel triest want Guus was wel heel lief naar dat kitten, maar zat zelf uiteindelijk alleen nog maar zielig in een hoekje. Daarom zijn we deze keer op zoek gegaan naar een kitten die in huiselijke kring opgroeide. Gelukkig gaat het nu wel goed.


Fijn weekend allemaal!
Ik ga zo m'n werktafel opruimen, even orde in de chaos scheppen zodat ik weer verder kan met alle creatieve dingen die ik in m'n hoofd heb zitten. Verder ben ik met een klein borduurwerkje bezig en moet ik de patronen die ik afgelopen week liet uitprinten (zie foto) opbergen in een map. Ik ben niet zo van het knip-en plakwerk wat bij digitale patronen hoort en heb nu een deel van m'n A0 bestanden laten printen op groot formaat. Zodat ik ze gewoon ouderwets kan overtrekken :-)
Groetjes, Mariette

4 opmerkingen:

Gerlily zei

Wat een moppie. Wij hebben precies dezelfde ervaring met een boerderijkat, alleen was die agressief naar mij toe. Hebben we ook na twee weken weggedaan, was een prachtig rood katertje. Wil ook alleen een kitten uit een gezin. Fijn weekend.

huis tjokvol zei

Aahhh wat een lieffie dat katje ,gelukkig gaat het nu goed .
Fijne avond nog

Gr Yvonne

Corrie zei

Wat een prachtig beestje. Fijn dat ie zo aanhankelijk is. Is voor het andere poezenbeest fijn maar ook voor jullie. Wat lijkt het me heerlijk om ze lekker met een poes op de bank te zitten. Maar dat gaat ie hier helaas niet worden i.v.m. allergie.

Nina Hobbysite zei

O wat een mooie kitten. Zo leuk dat je de foto's laat zien.