donderdag 3 juni 2021

Throwback thursday juni


Zo af en toe een verfklusje vind ik wel leuk. Het is even iets anders dan textiel in allerlei vormen en het is ook nog eens rustgevend om te doen. Eind 2018 gaf ik deze stoelen een nieuwe kleur. Ik vind de kleur nog steeds prachtig. Ik ben altijd gek op groen geweest en de laatste jaren is het ook weer hip in interieurs.
Niet dat ik me daar iets van aantrek, maar toch....

De verf ziet er nog steeds goed uit, al verschijnen er langzaam wat slijtageplekjes. Kleintjes hoor en dat is ook niet gek want ze worden veel gebruikt natuurlijk. Deze iets valere plekjes zitten ook nog op de goede plaatsen, het lijkt net of het zo hoort ;-) Eigenlijk geeft het nog net iets meer karakter aan de stoelen.

Al met al ben ik nog steeds tevreden met hoe dit heeft uitgepakt.

Originele blogpost: klik

2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ja, daar zou ik ook heel tevreden mee kunnen zijn...degelijke stoelen in een prachtig tijdloos kleurtje!

Gerlily zei

Nog steeds een mooie kleur.