zondag 1 november 2009

Tulip rokje


Ik heb nog een kledingstuk af van de rood/wit/blauw/zwarte combi voor Sara. Het is het dubbellaags Tulip rokje geworden in maat 122/128. Tulip is een e-book van Claudia en ik vind het een geweldig patroon. Echt zo'n patroon die erom vraagt om nog een keertje gemaakt te worden. Terwijl ik bezig was met deze kreeg ik allerlei ideeën voor een volgende. Maar dat moet nog even wachten. Ik heb nu nog 4 kledingstukken van deze combi die in elkaar gezet moeten worden. En ik ga vanmiddag alvast een winterjas voor mezelf knippen, want die heb ik ook hard nodig als het weer omslaat. En dan liggen er nog wat dingetjes klaar voor Sara. Kortom, ik moet verder nog maar even geen nieuwe plannen maken, anders worden de stapels op m'n tafel wel erg hoog ;-)))
De stof van het rokje is tweed, het hartjesband heb ik een keer op eeen stoffenbeurs gekocht. Foto's op het model volgen als ik de hele combi af heb..............

2 opmerkingen:

Die Oma und Kräuterhexe zei

Ein ganz süßes Tulipröckchen wunderschön:)
Liebe Grüße Adelheid

Aline zei

Ooh, wat een leukerd! Super.