woensdag 22 oktober 2008

Stoffenbeurs Lelystad

Vandaag was het stoffenbeurs in Lelystad. Ik ben twee weken geleden al naar het stoffenspektakel geweest in Heerenveen geweest en was niet van plan hier naartoe te gaan maar gezien het succes van sweater Yorick wilde ik nog wat fleece erbij kopen. Jack was er zelf bij en heeft de kleuren gekozen, rood en donkergrijs. Ik had nog wat zwarte fleece in huis en dat ga ik daarmee combineren. Natuurlijk moeten er wat borduursels op maar die gaat Jack zelf nog uitzoeken. Ik heb voor Sara nog een bruine printed katoen van Bizzkids gekocht en bij het kraampje van de Patronenwinkel heb ik twee patronen gekocht. Al met al ben ik dus goed geslaagd :-)
De printed katoen is een beetje lastig te fotograferen, maar de kleuren zijn in het echt een stuk helderder dan op mijn foto.

Geen opmerkingen: