zondag 19 oktober 2008

Sweater voor Jack

Deze sweater is bedoeld als proef maar is wel leuk uitgevallen vind ik zelf. Gemaakt met het patroon Yorik van Farbenmix in maat 134/140. Jack kan nog wel een paar fleece sweaters gebruiken voor komende winter. Omdat ik een beetje twijfelde of fleece wel rekbaar genoeg zou zijn voor de boordjes heb ik eerst een proefversie gemaakt van een lap fleece die al een tijdje in de kast lag. Het alternatief zou zijn om fleece te kopen en dan bijpassende boordstof te zoeken maar als dit zou lukken zou dat wel net zo makkelijk zijn ;-) Ik heb de sweater opgeleukt met een lego-borduurtje. De trui mocht niet meer uit, wat Jack betreft een geslaagd project :-)) Ik ga dus volgende week maar eens kijken naar nog een paar lappen fleece. Zoals bijna altijd bij Farbenmix patronen vind ik de pasvorm super. Ik heb er gelijk ook eentje geknipt voor Sara, voor haar in maat 110/116, te zien op de onderste foto.

Geen opmerkingen: